MYSCENT ™ saatmise- ja tagasimaksepoliitika

 

Aroomiturundus OÜ (“meie” ja “meie”) on (https://www.myscent.ee) (“veebisait”) operaator. Selle veebisaidi kaudu tellimuse esitamisel nõustute allpool toodud tingimustega. Need on ette nähtud tagamaks, et mõlemad osapooled on sellest kokkuleppest teadlikud ja nõustuvad, et vastastikku kaitsta ja seada ootusi meie teenusele.

1. ÜLDINE
Püüame hoida oma veebisaidil täpset laovarude arvu, kuid aeg-ajalt võib laos olla lahknevusi ja me ei saa ostu sooritamisel kõiki teie esemeid täita. Sel juhul täidame teile saadaolevad tooted ja võtame teiega ühendust, kas eelistaksite oodata järeltellitud kauba varude lisamist või kui soovite, et töötleksime tagasimakse.

2. SAATMISKULUD
Saatekulud arvutatakse kassas tellimuse objektide kaalu, mõõtmete ja sihtkoha alusel. Saatmise eest makstakse tasu koos ostuga. See hind on kliendile saatmiskulude lõplik hind.

3. TAGASTAMINE
3.1 Tagastamine meelemuutuse tõttu
Tagasimakse saamiseks peate toote tagastama 14 kalendripäeva jooksul pärast ostu sooritamist. Edasi-tagasi saatmine makstakse klientide kulul ja peate ise oma saatmise korraldama. Toode peab olema samas seisukorras, nagu saate, ja mingil viisil kahjustamata. Pärast teie kauba kättesaamist kontrollib meie professionaalide meeskond seda ja töötleb teie tagasimakset. Raha tagastatakse algsele makseviisile, mida olete ostu ajal kasutanud. Krediitkaardimaksete jaoks võib kuluda 5–10 tööpäeva, enne kui tagasimakse teie krediitkaardi väljavõttele kuvatakse. Kui toode on mingil moel kahjustatud või kui olete algatanud tagastamise pärast 14 kalendripäeva möödumist, ei saa te raha tagasi saada. Aroomiturundus OÜ tagastab tagastatud kauba väärtuse, kuid EI tagasta makstud saadetiste väärtust. Kui midagi on ebaselge või kui teil on veel küsimusi, võtke julgesti ühendust meie klienditoe meeskonnaga (info@myscent.ee).

4. TARNIMISTINGIMUSED
4.1 Transiidi aeg
Üldiselt on tellimused transiidil 1-3 päeva.
Saadame praegu järgmistesse riikidesse:
Eesti, Läti
4.3 Lähetusaeg
Tellimused saadetakse tavaliselt 3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse tasumist. Meie ladu töötab esmaspäevast reedeni tavapärasel tööajal, välja arvatud riiklikel pühadel, mil ladu suletakse. Nendel juhtudel võtame meetmeid tagamaks, et saadetiste viibimine oleks minimaalne.
4.4 Tarne aadressi muutmine
Tarneaadressi taotluste muutmiseks saame aadressi muuta igal ajal enne tellimuse saatmist.
4.5 Toodet pole laos
Sel juhul täidame teile saadaolevad tooted ja võtame teiega ühendust, kas eelistaksite oodata kauba varude lisamiseni ja nende järelsaatmiseni või soovite, et teostksime tagasimakse.
4.6 Tarneaeg ületatud
Kui tarneaeg on üle prognoositud aja, võtke meiega ühendust, et saaksime uurimise läbi viia

5. TEATISTE JÄLGIMINE
Saadetise saamisel saavad kliendid jälgimislingi, kust nad saavad jälgida saadetise edenemist lähtuvalt viimastest värskendustest, mille saadetise pakkuja on teinud kättesaadavaks.

6. KOHUSTUSED JA MAKSUD
6.1 Käibemaks
Veebilehel kuvatud kauba hinnale on juba kohaldatud müügimaks
6.2 Imporditollimaksud ja maksud
Rahvusvaheliste saadetiste imporditollimaksud ja maksud võidakse tasuda sihtriiki saabumisel. See on riigiti erinev, nii et palun võtke enne meiega tellimuse tegemist arvesse neid võimalikke kulusid. Tollitasud arvutatakse impordi, maakleri, tollimaksude ja maksude põhjal ning neid ei arvestata kassas märgitud kohaletoimetamistasu. Neid hinnatakse pärast paki sihtriiki sisenemist ja tellimuse saaja peab selle maksma. Lisateabe saamiseks pöörduge kohaliku tolliasutuse poole.

7. TÜHISTAMINE
Kui mõtlete enne tellimuse kättesaamist ümber, võime tühistamised vastu võtta igal ajal enne tellimuse saatmist. Kui tellimus on juba saadetud, vaadake palun meie tagasimakse eeskirju.

Aadress

Peterburi tee 46

11415, Tallinn

Estonia

Kontakt

(+372) 660 3008

info@myscent.ee

sales@myscent.ee

Klienditeenindus

E-R: 09:00 - 17:00
Privaatsuspoliitika
Saatmine ja tagastus